--> 💬 Curtas: FALADOIRO 'Parindo cultura, mulleres creadoras' con Diana López, Elí Ríos, Lucía Catoira e Sonia Méndez (Patola Ti) | 27oct

0
17:30 domingo, Sala Conferencias Auditorio en Vilagarcía. Entrada libre. 

💬 FALADOIRO "Parindo cultura, mulleres creadoras" con Diana López, Elí Ríos, Lucía Catoira e Sonia Méndez | PATOLA TI 


Evento dentro de la programación del Festival Curtas

Diana López

Diana López Varela (Pontevedra, 1.986) es guionista, bloguera y columnista. Ha escrito y dirigido la exitosa obra de teatro breve No es país para coños, ha coescrito el largometraje de animación Memorias de un hombre en pijama (adaptación de la novela gráfica superventas de Paco Roca, autor de Arrugas), el largometraje El alcalde, el documental de Canal + La Burbuja Catódica, la adaptación en lectura teatral de Pulp Fiction (dirigida por Carlos Vermut), el documental para TVG 25 anos de cinema galego, la segunda temporada de la webserie Clases de lo social, el corto musical Superpunky y dos largometrajes rodados en República Dominicana.
En 2.018 estrenó su primer cortometraje como directora, Feminazi, una parodia sobre el machismo. Ha colaborado con Jot Down, Diario de Pontevedra, El Nacional.cat o Radio Galega. Actualmente, colabora en diario Público y Onda Cero mientras ejerce como guionista en series y programas de televisión. Es corresponsable del congreso de mujeres opinadoras «As mulleres que opinan son perigosas». En 2.016 publicó su primer libro, No es país para coños.

Eli Ríos

Elisabet Ríos Liste, coñecida como Eli Ríos, nada en Londres en 1.976, é unha escritora galega.
Trasladouse con poucos anos ás terras de Ordes e, despois dun periplo por diversos territorios da lusofonía (Porto, Lisboa, Azores, Cabo Verde), instalouse en 2.003 ao pé do Castro de Elviña. Actualmente, desenvolve a súa actividade desde Cambre.
Colabora en diversas obras colectivas, realiza obradoiros de escrita, contacontos infantís e forma parte da revista dixital de crítica literaria A Sega. En 2.018 colaborou na revista Ligeia.
Poesía
Nós escoitando o badalo de Marienplatz, Espiral Maior Edicións, 2.010.
Maria, 2.013, O Figurante.
Anamnese, 2.014, Sotelo Blanco.
Diario de fotogramas, 2.014, Concello de Ribeira.
Doe tanto a túa ausencia (traxedia dun solitario acto), 2.015, Concello de Outes.
Café intenso, 2.017, Concello de Padrón.
Culpable, 2.017, Xerais.
Ningunha tortilla é mala, 2019, Deputación da Coruña.
Novela
Luns, 2.017, Xerais, premio Torrente Ballester de narrativa en 2.016.
Remexido de patacas, 2019, Baía Edicións Premio Modesto Figueiredo en 2.015.
O ceo das reixas (2019). Xerais. 80 páxs. ISBN 978-84-9121-550-9.
Literatura infanto-xuvenil
Bicha, 2.015, Deputación de Ourense.
Marta e a píntega, 2016, Galaxia.
DX, 2.018, Urco Editora.
Ensaio
Mulleres bravas da nosa historia: María Victoria Moreno, 2.016, Urco Editora.

Lucía Catoira

(Cambre, 1984)
Estudou Belas Artes na universidade de Vigo e especializouse en fotografía cinematográfica pola ESCAC. Ao longo da súa carreira traballa en diversos proxectos dirixindo a fotografía de curtametraxes como ECO, 2.015, de Xacio Baño ou MATRIA, 2.017, de Álvaro Gago, proxecto gañador de Sundance entre outros festivais. En 2.009 incorpórase ao proxecto en torno ao Retrato Filmado do Festival Play-Doc, que se extende ao longo de 5 anos de constante aprendizaxe no mundo do documental. En 2.015 realiza a fotografía do documental Islas, unha coproducción cubano-polaca, da realizadora Adriana F. Castellanos. En 2.016 remata a rodaxe do filme de ficción DHOGS de Andrés Goteira, polo que sería galardonada en 2.018 co Mestre Mateo á mellor dirección de fotografía. Recentemente acada o seu segundo Mestre Mateo pola primeira longametraxe de Xacio Baño.

Sonia Méndez

Sonia Méndez Alonso (Vigo, 1.980) tiene una larga trayectoria en el campo de la interpretación, dirección, guión y producción audiovisual. Formada en diversas escuelas: Espacio Aberto (Compostela), Centre de Estudis Cinematográfcs (Barcelona), Interpretación y Arte Dramática (USC), Escuela Internacional de Cine y TV de CUBA (EICTV) y Escuela de Imagen y Son de A Coruña ( EIS).
Dirige, guioniza y produce los cortometrajes: Perversa Lola, Leo y Mario (se dejan), Las Da-
mas Negras, Conversación con una mujer muerta, Café-Bar Santos Peluquería, Ei, Guapa para el largometraje colectivo Visións y la serie web Angélica y Roberta.
Recientemente dirige y coguioniza la serie digital Antes de Perder para PlayZ RTVE. También dirige y coguioniza la gala de los premios Maestro Mateo del audiovisual gallego en 2.019 y las promociones de Viajeros del Futuro para la TVG.
Actúa en películas como Rafael de Xavier Bermúdez, Una mujer invisible de Gerardo He-
rrero lo Él sexo de los de los Ángeles de Xavier Villaverde y en series de televisión como Terras de Miranda, Los Atlánticos, Serramoura en la TVG o Cuéntame en TVE.
Desde 2.014 idea y dirige el festival de Contenidos Digitales Carballo Interplay, primer fes-
tival de webseries y contenidos digitales del estado. También imparte el curso regular de Interpretación Delante de la Cámara en la escuela Espazo Aberto en Compostela.
En el 2.018 funda la productora audiovisual Cósmica Producións junto a Nati Juncal Portas.
En la actualidad están en plena producción de su primer documental: Luz Fandiño, a poeta
analfabeta.
Es socia de la Asociación de Directores e Directoras de Galicia (CREA), del Observatorio
Audiovisual de Galicia y forma parte de la directiva de la Academia Galega do Audiovisual.


27oct
octubre 2019 
Festival Curtas 




Publicar un comentario

 
Top