--> 🎭 Mulleres en acción Violencia Zero: 'Venus', Luz Darriba | 26mar

0

09h-12h30 martes en Praza de Galicia, Vilagarcía. Entrada libre

Mulleres en acción Violencia Zero: 'Venus', Luz Darriba

Organiza: Deputación de Pontevedra

Entre as 9:00 horas e as 12:30 horas, unha macro-intervención artística no marco do programa
da Deputación de Pontevedra “Mulleres en Acción. Violencia Zero”. Ao acto, que será conducido pola artista Luz Darriba, asistirá o alumnado de centros educativos da vila.
Esta iniciativa provincial, que vai pola cuarta edición, ten por obxectivo darlle visibilidade á loita contra as violencias machistas, así como poñer en valor o traballo de artistas que están a traballar a prol da igualdade.
Nesta ocasión, “Venus” é o nome da acción que consistirá nunha macro-intervención artística na Praza de Galicia. Luz Darriba construíra, xunto ás persoas participantes, unha gran cuncha de vieira sobre catro panos dispostos sobre o chan. A figura estará feita por outras pequenas cunchas de vieira que conterán mensaxes anti-violencia e que están a ser recollidas polo alumnado que asistirá a esta actividade. A mensaxe será unha historia, que pode ser real ou ficticia, sobre a superación e o triunfo sobre a violencia machista. Así, despois da construción da vieira, procederase á súa destrución.
Segundo explicou Darriba, cada unha das persoas poderá levar unha cuncha, que non sexa a súa, como recordo para a súa casa.

Partiendo de los mitos griegos para llegar al corazón mismo de las mujeres de hoy, Venus, como símbolo y señal, como estigma, como valía y empoderamiento. Venus nace y nosotras nacemos con ella, somos ella, somos todas. Venus indaga en la vida de las mujeres del mar y en el mar de las mujeres. Propone una forma de mirar que recoge sentimientos, sensaciones, deseos, ideas y sueños. La Venus desnuda que simboliza nuestros cuerpos: Venus Amica, Venus Armata, Venus Caelestis, Venus Áurea, Venus surgiendo de un cuadro del Renacimiento y Venus guerrera que pelea diariamente por la vida propia y por la de su descendencia.

Venus quiere ser un redescubrimiento de nuestras esencias más íntimas, un análisis desde lo visual, lo táctil, la magia de los sonidos y la alegría esperanzadora de la palabra. Venus quiere ser una pieza colaborativa donde desmitifiquemos el icono estereotipado que la historia nos quiso vender sobre ella y la convirtamos en nuestra fuerza.

CV Luz Darriba

Artista multidisciplinar, escritora, activista cultural feminista e hija de la diáspora gallega y asturiana en el Río de la Plata. Nació en Montevideo en 1954 y se formó en Buenos Aires en las tres escuelas de arte y en la Facultad de Filosofía y Letras de la UBA. Realizó más de 300 exposiciones colectivas, unas 50 individuales y recibió numerosos reconocimientos por su trabajo. La parte más conocida de su labor son las más de 40 macrointervenciones en espacios públicos en distintas ciudades de Europa y América. Entre ellas: Cumulum, muralla de libros (Lugo, 2000); Libres avec des livres (Maison de la UNESCO, París, 2000); Alcalá, una puerta a la cultura (Puerta de Alcalá, Madrid, 2001); Patchwork (Praza do Obradoiro, Santiago de Compostela, 2004); Cortar por lo sano (Plaza de Mayo, Buenos Aires, 2008); Señales, semáforos non sexistas en diferentes cidades do mundo (2006-2017); Arakne (Kursaal, Donostia, 2007) y Marelle des livres, homenaje a Cortázar (Bruselas, 2014).

26m
marzo 2019
8M

Publicar un comentario

 
Top