--> 👪 Pallas@s en Rebeldía 'Checkpoint Clown'. Festiclown | 9,14ago

0

11h jueves y 20h martes, actuaciones en Praza de Galicia, Vilagarcía. Entrada libre 

Pallas@s en Rebeldía 'Checkpoint Clown'

Checkpoint Clown

Pallasos en Rebeldía presenta Check Point Clown, un espectáculo multidisciplinar que combina clown, maxia e circo con solidariedade e compromiso.

Un CHECK POINT israelí instálase na túa cidade, a escenografía reproduce un posto militar, cos seus balados, muros, arames, colores escuros, con todo o seu terror. Dous militares reciben ao público, facéndoos pasar, dunha maneira cómica e divertida, por ese mesmo punto de control que homes e mulleres do pobo palestino deben atravesar a diario, nunha animación cargada de humor e simbolismo. Un espectáculo protagonizado por dous militares cunha férrea disciplina clown e un número de acrobacias aéreas final que dan forma a esta proposta artística de Pallasos en Rebeldía.

Pallas@s en Rebeldía 

La Asociación Cultural y de Cooperación Internacional Pallasos en Rebeldía es un espacio artístico de solidaridad internacional, transformación política y fraternidad entre los pueblos que se expresa a través del clown y las artes circenses, en el que confluyen artistas de diferentes países, sobre la base de que la alegría y la risa pueden y deben ser transformadoras. Pallasos en Rebeldía está constituida como una red internacional de grupos artísticos que promueven la solidaridad y la risa como motores de cambio social; combaten culturalmente al lado de las colectividades que hacen frente a este sistema global de terror desde la magia del Circo; y que apuestan por una Humanidad más bella y más justa desde el universo del Clown.

Festiclown - Culturactiva
Festas de San Roque

09ago, 14ago
agosto 2018


Publicar un comentario

 
Top