--> 💬 Conversas sobre 'Os Nenos da Varíola' | 14may

0

10h-12h luns no Auditorio Vilagarcía. Entrada libre 

Os Nenos da Varíola 

conversas entre Ciencia e Literatura, arredor do libro “Os Nenos da Variola”,

Ronda de actos divulgativos en torno al libro “Os nenos da varíola”, escrito por María Solar y publicado por la citada editorial.

A través del diálogo entre las tres ponentes: María Solar autora del libro, Marta López,científica del CSIC en el Grupo de Microbiología y Tecnología de Productos Marinos del Instituto de Investigaciones Marinas y Luisa Martínez, responsable de la Unidad de Cultura Científica del CSIC en Galicia, se acercan los hechos históricos al alumnado, enmarcados en el descubrimiento de las vacunas y lo que supuso para la humanidad.

La iniciativa busca acerca la ciencia a los adolescentes, de una forma atractiva, sin perder el rigor pero con ejemplos y curiosidades que despierten su interés por uno de los hechos más importantes de la historia de la medicina como es el descubrimiento de la vacuna de la viruela. En este sentido, el libro de Maria Solar es una poderosa herramienta de divulgación científica ya que pone en contexto las duras condiciones de vida a principios del siglo XIX y el papel fundamental de los protagonistas de la Expedición de Balmis, en la lucha contra la enfermedad. Las ponentes establecerán diálogos sobre la vida en Galicia en 1803, el descubrimiento de la vacuna contra la viruela, su fundamento científico y sus repercusiones en la población.

A Editorial Galaxia organiza, en colaboración coa Delegación do CSIC en Galicia, unha serie de conversas arredor do libro Os nenos da varíola. Os encontros contarán coa presenza de María Solar, autora da novela, escritora e xornalista da CRTVG, e Marta López, científica titular do grupo de Microbioloxía e Tecnoloxía de Produtos Mariños do Instituto de Investigacións Mariñas do CSIC. Ambas estarán moderadas por Luisa Martinez, membro da Unidade de Cultura Científica do CSIC en Galicia.

Dende Galaxia asumimos que a ciencia é parte da vida cotiá da sociedade. As novas xeracións abordan nas aulas a través dos libros de texto, importantes temas científicos que tiveron
lugar en diferentes momentos da historia. Como complemento a esta formación académica nacen as “Conversas de ciencia e literatura” co obxectivo de contextualizar un dos feitos mais importantes da medicina e da historia da humanidade, e de por en valor aos protagonistas da “Real Expedición Filantrópica da Vacina”, na que está baseada Os nenos da varíola a exitosa novela de María Solar publicada na colección Costa Oeste. Deste xeito, colaboramos na creación de “memoria viva” entre a xuventude.

María Solar e Marta López dialogarán nestes encontros sobre a vida a principios do século XIX en Galicia, o descubrimento da vacina, o seu fundamento científico e a súas repercusión na poboación. A base deste diálogo é o poder narrativo con contidos históricos de Os nenos da varíola, unha poderosa ferramenta de divulgación científica que achega a ciencia á mocidade a través da lectura.

Día das Letras Galegas

14may
maio 2018
mayo
lunes



Publicar un comentario

 
Top