--> TÍTERES 'Arlequina' Os Monicreques de Kukas | 15dic

0
18h domingo en Auditorio Vilagarcía. Entrada +3€ 

TÍTERES 'Arlequina' Os Monicreques de Kukas

Espectáculo de titeres a cargo de la compañía Os Monicreques de Kukas
Elenco: Intérpretes: Jorge Casas Caneiro, Isabel Garcia Coldeira, Borxa Insua Lema, Marcelino de Santiago, Larraitz Urrozola Tolosa, Ero Vazquez Cabrera. Músicos: Joan Ibañez, Benjamin Iglesias, Alex Salgueiro, Antonio Suarez, David Villa

Sinopsis: Espectáculo de gran formato dirigido a todos los públicos que combina el trabajo de actor y la pantomima con la animación de marionetas  y la magia con la música en directo en un espacio escénico polivalente y sugestivo en el que todos los elementos forman parte de la divertida, misteriosa y trepidante aventura que supone el viaje de una peculiar y curiosa marioneta llamada Arlequina en busca de su identidad contando para ello con la ayuda de Marchelinoun viejo y estrafalario artista y titiriteiro.

O ciclo de Agadic desta última parte do ano remata o domingo 15 de decembro cun espectáculo de monicreques a cargo de Kukas. A peza homenaxea os 40 anos de traxectoria de Kukas no teatro galego e conta as peripecias dun anaquiño de papel de periódico. Conta con 6 actores sobre o escenario e con música de primeiro nivel en directo.

15dic
diciembre 2019
marionetas
👪  infantil, teatro, escena




Publicar un comentario

 
Top