20h sábado en Auditorio Vilagarcía. Entrada 18€. Socios gratis
LEONOR BONILLA [soprano]
CARLOS ARAGÓN [piano]
Organiza: Sociedad Filarmónica de Vilagarcía
Arias de zarzuela e ópera
LEONOR BONILLA
SOPRANO
A nova soprano sevillana, Leonor Bonilla, comeza os seus estudos como bailarina no Conservatorio
de Danza de Sevilla, titulándose en Danza Española.
En 2010 inicia os seus estudos de Canto no Conservatorio Profesional de Sevilla Cristóbal de
Morales con Esperanza Melguizo.
Ao longo destes anos recibiu moitos premios, entre os que destacan: 1º Premio e Premio Especial do Público no Certame de Novas Voces Cidade de Sevilla, 3º Premio do Concurso Internacional “Flaviano Labò” en Piacenza, Premio do Público no Concurso Monserrat Caballé, 1º premio na IIIª edición do Concurso Internacional de Ópera Santa Cruz de Tenerife, 1º Premio no Concurso Internacional de Canto “Cidade de Logroño” e 3º Premio e Premio do Público no VI Concurso Internacional de Canto “Alfredo Kraus”. No Concurso Internacional de Canto de Viñas de 2018 foi galardoada co 2º premio, Premio Plácido Domingo á mellor cantante española, Premio Teatro da Zarzuela á mellor cantante de zarzuela, Premio Especial do Teatro Real de Madrid, Premio do Público, Premio Ópera de Sabadell e Premio Concerlírica.
Participou na ópera Salomón de Haendel, na Missa Brevis de Haydn, no Gloria de Vivaldi e tamén nos Carmina Burana (Teatro da Maestranza).
Interpretou os roles de Asia en Agua, Azucarillos y Aguardiente de Federico Chueca e de Cosette en Bohemios de Amadeo Vives no Teatro Cajasol de Sevilla.
En 2014 debuta co rol de Servilia da Clemenza di Tito de Mozart en Valladolid, representa con éxito Clorinda da Cenerentola de Rossini e Musetta da Bohème de Puccini en Tenerife, Iza da Gran Duquesa de Gerolstein de Offenbach no Teatro da Zarzuela e Rowan de Il Piccolo Spazzacamino de Britten no Teatro da Maestranza.
Débese destacar o seu rotundo éxito con Marina de Emilio Arrieta no Teatro da Zarzuela, a súa interpretación da Contessa de Folleville en Il Viaggio a Reims de Rossini no Gran Teatre do Liceu, así como a súa participación na Gala celebrada no Teatro Real.
En 2016 debuta en Italia co personaxe de Fiorilla de Il Turco de Rossini visitando os auditorios de Piacenza, Ravenna e Modena; Francesca en Francesca da Rimini de Zandonai e Giulietta de Giulietta et Romeo dei Vaccai no Festival della Val d’Itria; así como Nanetta de Falstaff e Gilda de Rigoletto de Verdi en Genova.
Así mesmo débese mencionar a súa recente participación en Le Nozze di Teti e di Peleo de Rossini no Festival Rossini en Wildbad, Alemania
CARLOS ARAGÓN
PIANO
Pianista e mestre repertorista, compaxina esta actividade coa dirección de orquestras como a Filharmónica de Málaga, Comunidade de Madrid, Orquestra Cidade de Córdoba, Sinfónica de Baleares, Sinfónica de Vizcaya, Sinfónica de Navarra, Orquestra de Cámara de Moscú, Orquestra de Cámara do Teatro Bolshoi e a Collegium Marianum de Praga en diferentes producións operísticas, recitais e concertos.
É acompañante habitual de cantantes como a mezzosoprano Vivica Genaux coa que realizou numerosos concertos como pianista e director no Teatro Malibrán (Venecia), Chapelle du Chateau Royal (Versailles), Festival de Verano de Copenhagen, Ópera de Pittsbugh, Sala Tchaikovski e Teatro Bolshoi de Moscú, entre outros.
Dirixe a estrea absoluta en España da ópera Tolomeo de Handel no Teatro Arriaga de Bilbao, Cleofide de Hasse en Oderzo (Treviso), L’italiana in Algeri no Gran Teatro de Córdoba, O Diluvio de Noé, A Cenerentola, A Traviata, Rigoletto, Lucia di Lammermoor, Tosca e Norma no Teatro Villamarta de Jerez, A princesa árabe de Arriaga na tempada da Asociación de amigos da ópera de Bilbao e Pamplona, e A clemenza di Tito e Carmen no Teatro Calderón de Valladolid.
Dos seus últimos compromisos, destaca moi especialmente o seu debut na Ópera de Aviñón dirixindo Le nozze di Figaro, o seu regreso ao Teatro da Zarzuela con 24 horas mintiendo e de novo en Xerez, a estrea da produción de Orfeo e Euridice, dirixida por Rafael Villalobos.
Dentro do repertorio lírico español dirixe La corte de Faraón no teatro Arriaga, El trust de los tenorios e Puñao de rosas na Zarzuela de Madrid e Doña Francisquita en Palma de Mallorca.
Proximamente dirixira a ópera Partenope no Teatro Calderón de Valladolid.
26ene
enero 2019
Gala Lírica
LEONOR BONILLA [soprano]
CARLOS ARAGÓN [piano]
Organiza: Sociedad Filarmónica de Vilagarcía
Programa
LEONOR BONILLA
SOPRANO
A nova soprano sevillana, Leonor Bonilla, comeza os seus estudos como bailarina no Conservatorio
de Danza de Sevilla, titulándose en Danza Española.
En 2010 inicia os seus estudos de Canto no Conservatorio Profesional de Sevilla Cristóbal de
Morales con Esperanza Melguizo.
Ao longo destes anos recibiu moitos premios, entre os que destacan: 1º Premio e Premio Especial do Público no Certame de Novas Voces Cidade de Sevilla, 3º Premio do Concurso Internacional “Flaviano Labò” en Piacenza, Premio do Público no Concurso Monserrat Caballé, 1º premio na IIIª edición do Concurso Internacional de Ópera Santa Cruz de Tenerife, 1º Premio no Concurso Internacional de Canto “Cidade de Logroño” e 3º Premio e Premio do Público no VI Concurso Internacional de Canto “Alfredo Kraus”. No Concurso Internacional de Canto de Viñas de 2018 foi galardoada co 2º premio, Premio Plácido Domingo á mellor cantante española, Premio Teatro da Zarzuela á mellor cantante de zarzuela, Premio Especial do Teatro Real de Madrid, Premio do Público, Premio Ópera de Sabadell e Premio Concerlírica.
Participou na ópera Salomón de Haendel, na Missa Brevis de Haydn, no Gloria de Vivaldi e tamén nos Carmina Burana (Teatro da Maestranza).
Interpretou os roles de Asia en Agua, Azucarillos y Aguardiente de Federico Chueca e de Cosette en Bohemios de Amadeo Vives no Teatro Cajasol de Sevilla.
En 2014 debuta co rol de Servilia da Clemenza di Tito de Mozart en Valladolid, representa con éxito Clorinda da Cenerentola de Rossini e Musetta da Bohème de Puccini en Tenerife, Iza da Gran Duquesa de Gerolstein de Offenbach no Teatro da Zarzuela e Rowan de Il Piccolo Spazzacamino de Britten no Teatro da Maestranza.
Débese destacar o seu rotundo éxito con Marina de Emilio Arrieta no Teatro da Zarzuela, a súa interpretación da Contessa de Folleville en Il Viaggio a Reims de Rossini no Gran Teatre do Liceu, así como a súa participación na Gala celebrada no Teatro Real.
En 2016 debuta en Italia co personaxe de Fiorilla de Il Turco de Rossini visitando os auditorios de Piacenza, Ravenna e Modena; Francesca en Francesca da Rimini de Zandonai e Giulietta de Giulietta et Romeo dei Vaccai no Festival della Val d’Itria; así como Nanetta de Falstaff e Gilda de Rigoletto de Verdi en Genova.
Así mesmo débese mencionar a súa recente participación en Le Nozze di Teti e di Peleo de Rossini no Festival Rossini en Wildbad, Alemania
CARLOS ARAGÓN
PIANO
Pianista e mestre repertorista, compaxina esta actividade coa dirección de orquestras como a Filharmónica de Málaga, Comunidade de Madrid, Orquestra Cidade de Córdoba, Sinfónica de Baleares, Sinfónica de Vizcaya, Sinfónica de Navarra, Orquestra de Cámara de Moscú, Orquestra de Cámara do Teatro Bolshoi e a Collegium Marianum de Praga en diferentes producións operísticas, recitais e concertos.
É acompañante habitual de cantantes como a mezzosoprano Vivica Genaux coa que realizou numerosos concertos como pianista e director no Teatro Malibrán (Venecia), Chapelle du Chateau Royal (Versailles), Festival de Verano de Copenhagen, Ópera de Pittsbugh, Sala Tchaikovski e Teatro Bolshoi de Moscú, entre outros.
Dirixe a estrea absoluta en España da ópera Tolomeo de Handel no Teatro Arriaga de Bilbao, Cleofide de Hasse en Oderzo (Treviso), L’italiana in Algeri no Gran Teatro de Córdoba, O Diluvio de Noé, A Cenerentola, A Traviata, Rigoletto, Lucia di Lammermoor, Tosca e Norma no Teatro Villamarta de Jerez, A princesa árabe de Arriaga na tempada da Asociación de amigos da ópera de Bilbao e Pamplona, e A clemenza di Tito e Carmen no Teatro Calderón de Valladolid.
Dos seus últimos compromisos, destaca moi especialmente o seu debut na Ópera de Aviñón dirixindo Le nozze di Figaro, o seu regreso ao Teatro da Zarzuela con 24 horas mintiendo e de novo en Xerez, a estrea da produción de Orfeo e Euridice, dirixida por Rafael Villalobos.
Dentro do repertorio lírico español dirixe La corte de Faraón no teatro Arriaga, El trust de los tenorios e Puñao de rosas na Zarzuela de Madrid e Doña Francisquita en Palma de Mallorca.
Proximamente dirixira a ópera Partenope no Teatro Calderón de Valladolid.
26ene
enero 2019
Publicar un comentario